Forgot your password?
Error : Oops! If you are seeing this, your browser is not loading the page correctly. Please try pressing Control-F5 to force reload the page. If this doesn't work, you may need to update your browser :
Download Firefox | Download Chrome | Download IE

miss_tee   

Miss_tee, 46 y.o.
Cremona, Italy [Current City]

Looking for

Friends


Joined 15 years ago, profile updated 15 years ago.

Displaying posts 1 to 9 of 9.
Reply - Conversation - Mar 18, 2021
hi
Reply - Conversation - Mar 16, 2021
Hi Fran! I’d love to be pen pals!!! I’m looking for female pen pals only!!!
inactive user
How do you say Thank you in Italian?
Wayne
Reply - Conversation - Mar 8, 2021
Hello my dear friend
inactive user
Ciao! :-) Io ascolto il trittitico Mellon Collie-Adore-Machina, non riescono proprio a stancarmi, certo anche Siamese dream mi piace, ma in quei 3 cd i testi e le canzoni hanno qualcosa di magico per me :-)
Tendenzialmente ho solo amiche di penna straniere (al momento ne ho solo due italiane) ma scambio lettere moooolto lunghe quindi a volte ci metto un po' a rispondere, vorrei avere giornate di almeno 35 ore al giorno così potrei fare tutto!!!
In realtà Memorie di una geisha credo che mi sia tanto piaciuto perchè per certi versi mi ricorda il manga GLASS NO KAMEN (conosciuto in Italia come Il grande sogno di Maya, ma l'anime è una cosa il manga è tutt'altra, è meraviglioso, non ne ho mai letto uno di più bello!!!), in realtà il mio libro "feticcio" è Via col vento, con le mie amiche ridiamo come matte facendo citazioni (stile Gilmore girls) LOL
Non ho mai sentito parlare del libro che mi hai segnalato, darò un'occhiata in libreria appena ho il tempo per passare allora! :-)
inactive user
E' un Cinnamoroll gigante :-D L'ho preso al Fiorucci di Verona qualche anno fa e lo tengo sul divano :-D
In realtà io ho comprato l'ultimo CD ma non mi è piaciuto molto, idem per gli Zwan e Billy solista...! Perciò è un po' come non uscire mai dagli anni 90....
inactive user
Ciao, mi fa piacere vedere che qualche italiana che ama gli Smashing Pumpkins c'è ancora!! :-)
Reply - Conversation - Feb 7, 2009
You would love Chicago! What a wonderful city to explore. I've been there 4 times in my life and each time I had a blast. :)
inactive user
I'm Jo.I'm 36 and female. I live in South Wales in the UK.I'm happily married and have a daughter 11 and a son 8.I am looking to make friends and learn about other countries. I like reading, watching films, music, meeting friends, walking, animals and computers. I hope you will reply.
Please Sign In or Join for Free to view the rest of this profile.
You are currently logged in from 35.191.18.151 View account activity.